logo

فهرست مطالب

رفتارهای مردها هنگامی که عاشق می شوند

رفتارهای مرد ها هنگامی که عاشق می شوند.

مردان و زنان، عشق و محبت خودرا از طرق مختلف به هم نشان میدهند ، زنان و مردان متفاوت فکر میکنند ، به طور کلی بیشتر زنان حساس و

.سازگار هستند،گفتنی است که مردان برای نشان دادن عشقشان به زنان مجموعه ای از رفتارهای معمول را نشان میدهند

 

1.به شما گوش میدهد : مردان همیشه مشتاقانه روی موضوعات جذاب و موردعلاقه شان تمرکز میکنند بنابراین زمانی که یک مرد نه تنها به شما گوش میدهد، بلکه مشتاقانه به شما پاسخ میدهد ،  در اینصورت شما میتوانید مطمئن باشید که او به شما دلباخته است و عاشق شماست.

2.برای شما فداکاری میکند :  فداکاری  برای کسی که دوستش داریم راحت تر است در حقیقت, مردان عاشق، زمانی که فکر می کنند زنشان ناراحت است احساس ناراحتی شدیدی میکنند. به خصوص اگر چیزی باشد که بتوانند درباره آن کاری انجام دهند به این ترتیب فداکاری کردن برای خوشحالی شما یک راه برای اثبات عشق مرد به شما است ؛ اوهمیشه شمارا یک اولویت قرار میدهد.حتی اگر به معنی تغییربرنامه هایش و یا خارج شدن از محدوده راحتی اش باشد.

رفتارهای مرد ها هنگامی که عاشق می شوند.
   رفتارهای مرد ها هنگامی که عاشق می شوند.

3.ضعف خود را به شما نشان میدهد : معمولا ما در نشان دادن هر رفتاری که دیگران متوجه ضعفمان شوند محتاط هستیم ؛ وقتی ما عاشق هستیم احساس راحتی بیشتری میکنیم و با آسیب پذیری بیشتری رو به رو میشویم.

4.مایل است تا بداند شما درروزهای سخت چگونه اید : همه ما میخواهیم زمانی که با یک شخص ملاقات میکنیم فوق العاده به نظر برسیم. زمانی یک رابطه واقعی وجود خواهد داشت که ، زمان بیشتری در کنار یکدیگر سپری میکنیم و بیشتر باهم وقت میگذرانیم.

5.به شما افتخار میکند و آن را نشان میدهد.

6. برای شما و به خاطر شما میجنگد.

7. او با شما میجنگد : وقتی یک مرد شما را دوست دارد در روابطش سرمایه گذاری میکند برای اینکه شما را از دست ندهد با شما میجنگد چون می ترسد که شما را از دست بدهند. اگر مردان به این دلیل با شما بجنگند، میخواهند که تعهدشان را به شما ثابت کنند پس حتی جنگیندنشان هم از دوست داشتن زیادی می باشد.

8.با خانواده و دوستان شما با احترام رفتار میکند.

 

اشتراک گذاری این مقاله در ...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوره‌ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x