فهرست مطالب

دستیابی به موفقیت در زندگی قسمت دوم

دستیابی به موفقیت در زندگی

6. برای رسیدن به موفقیت یک زندگی متعادل داشته باشید: در زندگی ما مسائل مختلف وجود دارد مانند خانواده، کار، مدرسه،  جامعه و …

که میخواهیم به همه چیزها باهم توجه داشته باشیم اما به اندازه کافی زمان در 24 ساعت نداریم باید به یک زندگی متعادل برسیم. به معنی اینکه برای هر بخش زمان مناسب را اختصاص دهیم .

 

7.  راهنما و الگوی خوب انتخاب کنید تا در زندگی موفقیت برسید : بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و محدود کردن شکست، کار کردن با کسی است که قبلا در همان مسیر قرار داشته است. مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانیم با حرکت کردن در آن مسیر به سوی موفقیت حرکت کنیم.

دستیابی به موفقیت در زندگی
                 دستیابی به موفقیت در زندگی

8.بیشتر از صحبت گوش کنید: ما اکثر اوقات وقت خود را صرف صحبت کردن بدون گوش دادن می کنیم ، حتی زمانی که گوش می کنیم، به موضوع بعدی که می خواهیم بگوییم، فکر می کنیم. با دقت گوش دادن، می توانیم به طور کامل درک کنیم که چه چیزی گفته شده است و به درستی در گفتگو شرکت کنیم. اگر ما گوش نکنیم نمیتوانیم آنچه را که لازم است فراهم کنیم.

9. خود را در شبکه ای قرار دهید که شما را به موفقیت می رساند: هیچ کس به تنهایی موفق نبوده است موفقیت نیازمند آن است که به کسی احتیاج داشته باشید. این جایی ست که شبکه پیش می آید. شبکه واقعی به معنای خدمت به اجزا شبکه است و چیزی را انتظار برگشت نداشت ، سپس هنگامی که مورد نیاز شد، شبکه راهی برای بازگشت نفع و محبت شما پیدا خواهد کرد.

10. یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید: در طول یک روز، ایده ها و راه حل هایی به ذهنمان خطور میکند اما با توجه به مشغله کاری که در طول روز داریم ممکن است یادمان برود یادداشت کردن، به ما کمک می کند تا افکارمان را ثبت کنیم.

 

اشتراک گذاری این مقاله در ...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوره‌ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x