logo

فهرست مطالب

ویژگی های کسب و کار موفق چیست؟

ویژگی های کسب و کار موفق چیست؟

1_عشق ، شور و انگیزه

این کلمه شرط اساسی پروژه های کسب و کار و کارآفرینی را توصیف می‌کند ” عشق ”

آیا کاری وجود دارد که بارها آن را تکرار کنید بدون اینکه خسته شوید؟

آیا شده نخوابید زیرا کاری که دوست داشتید را به پایان نرسانده اید؟

آیا شده بارها از چیزی تعریف کنید بدون اینکه خسته شوید؟

آیا کاری وجود دارد که حاضر باشید همچنان و تا پایان زندگی آن را ادامه دهید؟

داشتن عشق و انگیزه باعث موفقیت شما در هر کسب و کاریست این کار از شروع پروژه شما تا عملی شدن پروژه و دادن حقوق به کارمندان ادامه پیدا می‌کند همه این انرژی نتیجه عشق به کسب و کار است.

2_ریسک

صاحبان کسب و کار آماده ریسک پذیری و شنا در دریای خطرات برای آینده هستند اما همه کسانی که حاضر هستند دست به ریسک بزنند کارآفرین نیستند. آیا چیزی که کارآفرینان را از هم برتر نشان می‌دهد ریسک پذیریست؟

صاحبان کسب و کار موفق علاقه زیادی به ریسک و خطر پذیری دارند کارآفرین موفق همیشه از خود می‌پرسد که آیا این خطرات استحقاق این کسب و کار را دارد؟ و اگر کسب و کار من نتیجه مثبتی نداشت تکلیف چیست؟

3_مدیریت پول

پیروزی در هر کسب و کاری زمان زیادی را می‌طلبد اگر سرمایه کم و محدودی دارید باید با درایت از آن استفاده کنید. صاحبان کسب و کار این رکن از کسب و کار را باید خیلی جدی بگیرند. حتی بعد از شروع کار و عملی کردن پروژه های خود زیرا همه برنامه ها و نقشه های آن بر پایه آن استوار است.

4_برای فروش تقاضا کنید

یک کارآفرین کسب و کار، باید همیشه به یاد داشته باشد که بازاریابی، تبلیغات، فعالیت های تبلیغاتی بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر هوشمندانه، گران، یا هدفمند باشند کاملاً بی ارزش هستند مگر اینکه یک چیز تحقق یافته شده باشد و آن چیزی جز تقاضای فروش نیست.

اما به این معنی نیست که یک مذاکره کننده ی عالی بودن، تبلیغات خوب و یا یک متخصص روابط عمومی یک دارایی فوق العاده ای برای کسب و کار شما نیست بلکه همه این مهارت ها بی ارزش خواهد بود اگر شما به طور فعال از مردم درخواست نکنید که آنچه را تولید می‌کنید بخرند.

ویژگی های کسب و کار موفق چیست؟

5_همیشه در دسترس باشید

ما در زمانی زندگی می ‌کنیم که انتظار داریم فست فودی که سفارش می‌دهیم تنها در عرض چند دقیقه آماده شود، لباسی که به خشک شویی می‌دهیم در همان روز آماده شود و پولمان به راحتی از دستگاه های خود پرداز پرداخت شود.

همانطور که این الگوی در حال توسعه را می‌بینید ، شما هم بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار کوچک خود که اداره می‌کنید، باید آسان ترین راه را برای دستیابی مردم به کسب و کارتان فراهم کنید. شما باید از این واقعیت آگاه باشید که مردم به سختی کار می‌کنند و پولی که به سختی در می‌آورند را به راحتی خرج نمی‌کنند، شما باید قادر باشید به مشتریان آنچه که می‌خواهند ارائه دهید در زمانی که آن را می‌خواهند.

اشتراک گذاری این مقاله در ...

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوره‌ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x